call נגישות 3D מערכת הדמיות שיתוף
תמונת בלורן תמונת בלורן תמונת בלורן תמונת בלורן תמונת בלורן
close

צרו איתי קשר



צרו איתי קשר

חברת אלסגו הגרמנית (ELESGO)  - מובילה עולמית בתעשיית ייצור לוחות ומשטחים לתעשיית הרהיטים והפרויקטים – כבשה את השוק עם פטנט רשום שפיתחה לייצור לוחות פורמייקה (HPL) בטכנולוגיית ננו בגימור אולטרה-מט (ללא השתקפות), החומר היחידי בעל יכולת תיקון עצמי, חזק ועמיד, אנטי-פינגר, אנטי-בקטריאלי ושניתן ליישום גם עם דלתות CDF דקות.

HPL ננו של אלסגו, הינו מוצר ה- HPL (פורמייקה)  הטוב ביותר בעולם המיוצר תוך הקפדה על תהליכי ייצור ירוקים ונמכר לחברות הלמינציה הגדולות כגון: פוריצ'לי, קיינדל, ארפא ועוד.

ננו של אלסגו הוא גם הבחירה של בלורן מאחר והוא מעניק את התמורה האולטימטיבית גם למשתמש הקצה בשימוש היומיומי וגם ליצרן בתהליך ההתקנה.

-   קולקציית 'HPL (פורמייקה) ננו – הגוונים החלקים' (מניפה 2), מציגה מבחר דגמים חלקים מבוקשים ומובילים בשוק העיצוב (מניפה 2) המאופיינים במראה אולטרה-מט ובגימור קטיפתי. 
-   קולקציית 'HPL (פורמייקה) ננו - העיצובים המיוחדים' (מניפה 13), מציגה דגמים מטאליים ודגמי טקסטורה מרהיבים כגון 'טקסטורה ירח שחור ננו', 'שמפניה כהה מטאלי ננו' ועוד.
-   קולקציית 'HPL (פורמייקה) ננו מובנה – הגוונים החלקים' (מניפה 34), מציגה מבחר עשיר של דגמים חלקים על לוח פורמייקה (HPL) ננו מובנה מבית חברת קיינדל (KAINDL) האוסטרית המיוצרים בכבישה אחת - בצד אחד פורמייקה (HPL) ננו ובשני גב איזון HPL בגוון תואם.

הנכם מוזמנים לאולמות התצוגה שלנו לראות, להרגיש ולהתרשם מדוגמאות דגמי החומרים.

להורדת תמונות חומרים בקבצי JPG ו-BMP, לחצו כאן >

קולקציית פורמייקה (HPL) ננו

מידעון קולקציית דלתות פורמייקה ננו ai156

קולקציית דלתות לדוגמה

תמונת בלורן