call נגישות 3D מערכת הדמיות שיתוף
תמונת בלורן תמונת בלורן תמונת בלורן תמונת בלורן תמונת בלורן
close

צרו איתי קשר



צרו איתי קשר

חברת אלסגו הגרמנית (ELESGO)  - מובילה עולמית בתעשיית ייצור לוחות ומשטחים לתעשיית הרהיטים והפרויקטים – כבשה את השוק עם פטנט רשום שפיתחה לייצור לוחות פורמייקה (HPL) בטכנולוגיית ננו בגימור אולטרה-מט (ללא השתקפות), החומר היחידי בעל יכולת תיקון עצמי, חזק ועמיד, אנטי-פינגר, אנטי-בקטריאלי ושניתן ליישום גם עם דלתות CDF דקות.

HPL ננו של אלסגו, הינו מוצר הפורמייקה (HPL) הטוב ביותר בעולם המיוצר תוך הקפדה על תהליכי ייצור ירוקים ונמכר לחברות הלמינציה הגדולות כגון: פוריצ'לי, קיינדל, ארפא ועוד.

ננו של אלסגו הוא גם הבחירה של בלורן מאחר והוא מעניק את התמורה האולטימטיבית גם למשתמש הקצה בשימוש היומיומי וגם ליצרן בתהליך ההתקנה.

-   קולקציית 'פורמייקה (HPL) ננו – הגוונים החלקים' (מניפה 2), מציגה מבחר דגמים חלקים מבוקשים ומובילים בשוק העיצוב (מניפה 2) המאופיינים במראה אולטרה-מט ובגימור קטיפתי. 
-   קולקציית 'פורמייקה (HPL) ננו - העיצובים המיוחדים' (מניפה 13), מציגה דגמים מטאליים ודגמי טקסטורה מרהיבים כגון 'טקסטורה ירח שחור ננו', 'שמפניה כהה מטאלי ננו' ועוד.
-   קולקציית 'פורמייקה (HPL) ננו מובנה – הגוונים החלקים' (מניפה 34), מציגה מבחר עשיר של דגמים חלקים על לוח פורמייקה (HPL) ננו מובנה מבית חברת קיינדל (KAINDL) האוסטרית המיוצרים בכבישה אחת - בצד אחד פורמייקה (HPL) ננו ובשני גב איזון HPL בגוון תואם.

הנכם מוזמנים לאולמות התצוגה שלנו לראות, להרגיש ולהתרשם מדוגמאות דגמי החומרים.

להורדת תמונות חומרים בקבצי JPG ו-BMP, לחצו כאן >

קולקציית פורמייקה (HPL) ננו

תמונת בלורן