call נגישות 3D מערכת הדמיות שיתוף
תמונת בלורן תמונת בלורן תמונת בלורן תמונת בלורן תמונת בלורן
close

צרו איתי קשר



צרו איתי קשר

טיפים קטנים למטבח גדול!

כמות המילים שנכתבו על הדרך להגיע למטבח המושלם הוא כמעט אינסופי. כתבות, מאמרים, תגובות ופוסטים שלפעמים רק מבלבלים וגורמים לספקות.
לכן, ריכזנו עבורכם 10 טיפים קצרים וחשובים, שיש להכיר לפני שאתם בונים מטבח חדש

 

מרגישים שכל כתבה או עצה רק מבלבלת אתכם יותר? הנה כמה טיפים קצרים ובסיסיים שאתם פשוט חייבים לדעת

 

1. אתה והמטבח שלך שתי טיפות מים – לפני תכנון המטבח, קחו בחשבון את המאפיינים האישיים שלכם. הרי מטבח של רווק לא יראה כמו מטבח של משפחה בת 6 נפשות...


2. Back to the basics – אמנם מאוד מפתה להתחיל לחשוב מיד על עיצוב המטבח, אך כדי שהמטבח יהיה נוח לאורך שנים, חשוב להכיר ולבחור תחילה את הפרזול, כלומר הבסיס של המטבח – מגירות, צירים, מסילות ועוד.


3. חמסה חמסה - מחקרים הראו שחלוקה חכמה של אזורי המטבח תקל על הפעילות היומיומית ותקצר את זמני הבישול. מומלץ לחלק את המטבח ל-5 אזורי עבודה: אזור אחסון המזון, אזור אחסון הכלים, אזור הניקיון, אזור ההכנה ואזור הבישול והאפייה.

 

רוצים לשמוע טיפים לתכנון ועיצוב המטבח בצורה אישית ללא תשלום? לחצו כאן >>


חלוקת המטבח ל-5 אזורי עבודה תחסוך לכם המון זמן בבישול ובכלל, תהפוך את השהות שלכם במטבח לנעימה יותר 


4. "הכל (לא) בסדר, אל תדאג" – בחירת נגר לביצוע עבודות השיפוץ היא אולי ההחלטה החשובה ביותר שתקבלו. אל תלכו בצורה עיוורת אחר ההמלצות של חברים ובני משפחה. תדאגו לבחור נגר אמין, מקצועי ושמוסמך לעבוד עם המוצרים אותם הוא מתקין. לכל נגר המכבד את עצמו יש תעודה המסמיכה אותו לעבוד עם המוצר – פשוט תבקשו.


5. בואו נבצע ניסוי קטן – עומק המגירה הינו 55 ס"מ - קחו סרגל וסמנו את עומק המגירה. החלו לסדר בתוך גבולות ה-55 ס"מ שסימנתם את הסירים שיש לכם במטבח. מותר לכם לגלוש לצדדים אך אל תעברו את ה-55 ס"מ. יצא לכם מלבן נכון? 55 ס"מ עומק ומה הרוחב – 80, 100, 120 ס"מ? הרגע גיליתם את רוחב מגירת הסירים לו אתם זקוקים במטבח החדש שלכם. ניתן כמובן לבצע זאת עם כל פריטי המטבח.


6. לעצב בלי, להרגיש עם... - אוהבים את מראה העץ הכפרי במטבח? תתפלאו, אתם לא בהכרח צריכים לבחור עץ... ישנם מגוון סוגי פורמייקות המדמים בצורה מושלמת את המראה (והתחושה) של עץ טבעי.


7. להגדיל את השטח מבלי להגדיל את השטח? בדיוק ככה - אל תתפשרו על מקומות האחסון במטבח (גם אם הוא קטן). ניתן להגדיל את שטחי האחסון במטבח מבלי להגדיל את שטחו. איך? בעזרת טיפים קטנים וחשובים שיש לבצע בעת תכנון המטבח: מגירה אחת רחבה על-פני 2 צרות, הוספת דפנות הגבהה ועוד.

 

מגירה פנימית נסתרת. אחת הדרכים להגדיל את שטח האחסון במטבח מבלי להגדיל את שטח המטבח עצמו


8. טוטאל דיזיין – התאמה עיצובית מושלמת בין כל פריטי החדר. לבחור חיפוי קיר בדיוק בעיצוב שחלמתם עליו זה נחמד, אבל איך הוא ישתלב עם שאר המטבח? על מנת לא לייצור עיצוב מקושקש, אנו ממליצים לכם לעצב את כל פריטי החדר במקום אחד וכך תוכלו לייצור שפה עיצובית תואמת ושלמה. חוץ מזה, הרבה יותר נוח וחסכוני (גם בזמן) לרכז את כל הפרויקט במקום אחד לא...?


9. אל תשללו מיד את הזכוכית – זה אולי נשמע קצת מבלבל אבל זכוכית בהחלט יכולה להקנות למטבח שלכם מראה חמים ועיצובי. זכוכית משי-משי הינה זכוכית בגימור מט, ללא השתקפות המונעת טביעות אבצע וקלה לניקוי. בנוסף, אופציות ההדפסה מאפשרות לכם באמת אינסוף עיצובים. למשל, זכוכית במראה של אריחים...


10. ידע, ידע ו... ידע! אם הגעתם עד לכאן זה אומר שאתם צמאים למידע וידע נוסף. ועל זה בדיוק מדבר הסעיף האחרון. אל תתנו לאחרים להחליט בשבילכם – דעו מה לדרוש מבעלי המקצוע. מטבח נשאר אתכם בממוצע כ- 15 שנים, לכן מידע נוסף אף פעם לא מזיק.

חברת בלורן, נציגת Blum העולמית והמותג פורטה-ליין, מעבירה באופן קבוע הדרכות לעיצוב ותכנון פנים המטבח ללא תשלום. ההדרכה מועברת ע"י נציג מומחה מטעם  Blum בכל אחד מששת תצוגות החברה ונמשכת כשעה וחצי. בסיומה תקבלו קטלוגים בנושאים הרלוונטיים אליכם ופגישת ייעוץ עם נציגי החברה ללא תשלום.

 

להצגת מועדי ההדרכות והרשמה לחצו כאן >>

*מס' המקומות מוגבל

 

הדרכה לתכנון ועיצוב המטבח ללא תשלום. מקום נהדר לרכישת ידע ללא תשלום (כולל הכיבוד...)

 

בית בלורן ברח' המדע 2, ראשל"צ. המרכז הלוגיסטי של החברה ואחד מחמשת מרכזי המידע והתצוגה הפרוסים ברחבי הארץ

לבלוג המלא >

כתבות נוספות