אחריות, שירות ותחזוקה
אחריות למוצרי BLUM
חברת בלורן, נציגת BLUM בישראל, מעניקה 15 שנות אחריות על מגירות, מסילות, קלפות וצירים מבית BLUM, אשר נרכשו מחברת בלורן או ממשווקיה המורשים, הותקנו על-ידי יצרן מורשה בעל תעודת הסמכה מטעמנו ובהתאם להוראות החברה היצרנית, שאנו נציגיה בארץ.
מוצרי BLUM מובילים בעולם בתחום הפרזול ועומדים בסטנדרטים ותקנים בינלאומיים, מאופיינים בטכנולוגיה חכמה, תפקוד אופטימלי ועיצוב ארגונומי המאפשרים תנועה חלקה ומושלמת לאורך שנים רבות.
אחריות לדלתות PORTALINE
חברת בלורן מעניקה 10 שנות אחריות על דלתות "פורטה-ליין", אשר נרכשו כמוצר מוגמר מחברת בלורן או ממשווקיה המורשים, הותקנו על-ידי יצרנים מורשים בעלי תעודות הסמכה מטעמנו ובהתאם להוראות ההרכבה שלנו. במידה ויצרן רוכש לוחות חומר גלם ומייצר את הדלתות בעצמו (החלטה הנתונה לשיקולו) לא תחול אחריות בלורן על הדלתות.
כיצד להימנע מיצרן לא מוסמך?
לצערנו, ישנם יצרנים המשתמשים במוצרים שלנו מבלי לעבור הכשרה, ולכן עלולות להיווצר תקלות בהתקנת המוצר.
שימו לב שאתם רוכשים את מוצרי BLUM מהיבואן הרשמי ולא ייבוא מקביל.
אם יש יצרן שאינכם בטוחים לגביו, מבחינת השימוש השוטף שלו במוצרי BLUM, אתם מוזמנים לפנות אלינו בדוא"ל: levin.e@bluran.co.il
הוראות ניקוי ושמירה על המוצרים
מוצרי בלורן BLUM לא מצריכים תחזוקה, אך במהלך ההרכבה או השימוש במוצרים, נוצרים לעיתים כתמים ולכלוך. כאשר מנקים, יש לוודא כי הטיפול במוצרים ובאזורים המוגנים נעשה בצורה זהירה ובטוחה. הימנעו משימוש בחומרי ניקוי כימיים, העלולים לשחוק/לשרוט את המוצרים ו/או לגרום להם נזק. ההוראות המופיעות בתקנון מציינות כיצד יש לבצע טיפול ראוי למוצרים שנרכשו על ידכם, במטרה לשמור עליהם לאורך שנים.
לתקנון בלורן >>