תודות הלקוחות

במהלך עבודתנו אנו שמחים ונרגשים לשמוע את התודות שלכם. תודות אלה הן שגורמות לנו להאמין בדרך שלנו ולהמשיך לתת לכם שירות מקצועי, איכותי ומידע מקיף ונגיש. אתם מוזמנים להשאיר לנו באתר תגובות ואנו נשמח לפרסם אותן אצלנו. תודה!

 

משפחת שחר. 5/7

אלדר בוקר טוב.
לבקשתך מצורפת תמונה עם חיפוי הזכוכית למטבח שעיצבת עבורנו.
יצא מדהים!!!
תודה על הכול.....
משפחת שחר

 

 

דוד ורותי דרורי. 10/10

שלום להנהלת חברת בלורן.
בעקבות קלקול מנגנון קלפה פניתי לשירות לקוחות שלכם. בעניני טיפלה לימור.
אני רוצה לציין שנתקלתי בתופעה חריגה בארצנו: תודעת שירות גבוהה.
לימור היתה ענינית ומיד כשסיפקתי לה את המידע הדרוש היא קבעה תאריך ושעה לבוא הטכנאי.
הטכנאי הגיע בתוך מסגרת הזמן שנקבעה והחליף את החלקים הנחוצים במהירות, באדיבות ובמקצוענות.
ישבתי לכתוב לכם מיד כשהוא יצא מהדירה.
יישר כוחכם ומי יתן ותשמשו דוגמה לנותני השירות בארץ.
שנה טובה
דוד ורותי דרורי

 

דינה אנגל. 18/6

בשמי ובשם חברי אגודת אדריכלי הפנים בישראל ברצוני להודות לכם מקרב לב על האירוח הלבבי והחם שהענקתם לנו במסגרת  מפגש מרתק.

ברצוני לציין את היחס החם והמקצועי שקיבלנו ממך ארז ומקרן, שעזרתם ודאגתם שאירוע זה יתקיים על הצד הטוב ביותר.

תודתנו והערכתנו הרבה לארוח מושלם ונהדר.

 

בתודה והוקרה,
                                     
דינה אנגל – מזכ"ל

אגודת אדריכלי הפנים בישראל

 

לב סרגיו. 10/7

לימור שלום רב. ברצוני להודות לך ולהביע את הערכתי על טיפולך בפניתי למרות הקושי. גילית הבנה ואוזן קשובה לצרכי כלקוח.

הטכנאי הגיע בזמן וזה אפשר לי לנסוע ולטפל בנכדי ללא דיחוי.

שיחה אתך נעימה. את מייצגת בכבוד את מקום העבודה.

 

דליה קלאר. 30/6

אז אתמול הותקן חיפוי הזכוכית...!
זה עשה לי את היום! קפצתי משמחה ואושר. כל כך יפה וכל כך אני!
הטיפוגרפיה שבחרנו (וקצת שינינו) והביצוע של מרינה עם "נקודות החן" הכתומות, פשוט יפיפה.
לכשיושלמו כל עבודות הניקיון וההעמדה, אשלח לכן תמונה שתוכלו להתרשם ולהנות מיפי היצירה. אותי שימחתן עד מאוד.
מודה לך על השרות והיחס, על הפתיחות והרעיונות שהעלית כמו גם על הסבלנות לאפשר לי להגיע לבחירה שהיא כ"כ אני!

 

אלי כרמלי. 16/6

הבוקר התקשרתי לשירות לקוחות של החברה על מנת לשאול שאלה בנושא שירות לקלפה במטבח שלי שנרכש במטבחי דו איט שפשטה את הרגל.

איל נציג השירות ענה לי בסבלנות ואדיבות ועשה שבכל יכולתו לעזור לי ולתאם לי טכנאי.

ברצוני להודות לו על השירות והסבלנות וכייף לדעת שבחרתי נכון בחברת בלורן ושיש עובדים נאמנים למקום עבודתם ובמיוחד שעושים את עבודתם נאמנה

 

ויויאן. 12/4

לימור ברצוני להודות לצוות בלורן על השירות הטוב, המסור, המקצועי, האדיב, הנעים והיפה ביותר שקיבלתי מכם בלורן.
ובמיוחד ללימור המהממת הנעימה והאדיבה והסבלנית ללקוחותיה. הנעימות והדיבור בנימה הכי יפה ומרגיעה שזה מחמם את הלב המון תודה.
תודה מיוחדת גם לאלון על השירות הטוב והנעים והמקצועי.
שוב תודה גדולה לכולכם אמשיך להיות לקוחה של בלורן לתמיד.
יישר כוח וחג פסח שמח לכל משפחת בלורן
באהבה ויויאן

 

יונית ויצחק מלר. 7/4

 

שלום רב,

היום התקינו לנו את החיפוי. התקבל חיפוי יפה מאד . התוצאה השלמת המטבח בצורה מרשימה ומרהיבה.
ברצוננו לציין לטובה את העבודה היפה, המדויקת והנקיה של מיקולה ודימה בהרכבת החיפוי.
מצ"ב תמונה
רב תודות
בברכה
יונית ויצחק מלר

 

 

לילך בן דוד. 6/4

 

שולי יקרה

מוכשרת ויצירתית ברמות הכי גבוהות שיש. בתחילה נפגשנו וישבנו על התוכניות, פתחת את הלב והשקעת, התאמצת, הקשבת וירדת לפרטים הקטנים ביותר, לווי צמוד שאין בשום מקום.
בזכותך המטבח מושלם נותר לומר תודה גדולה. תודה על הזמן והסבלנות, על כך שדאגת, שהתעקשת, שקראת אותנו והצלחת לפצח את הדמיון וליישם אותו למציאות.
ללא ספק, את במקצוע הנכון עם הגישה והנוכחות הכי נעימה שיכולנו לבקש.
מאחלים לך ולבלורן המשך הצלחה ושירות מדהים לעוד הרבה לקוחות מרוצים כמונו.
בן דוד לילך וירון

 

גילה נקם. 31/3

ברצוני לשבח את העובדת מזית. נכנסתי ליעוץ ובאותו רגע סגרתי עסקה. היחס שלה האדיבות הסבלנות וכושר השכנוע שלה עשה את שלו

וגם שבאתי בפעמים הבאות כדי לשבת עם הגרפיקאית היא כל הזמן נתנה לי להרגיש שדואגים לי. כן ירבו עובדות כמוה שירות מעולה ממש כיף

 

מריאנה והארי. 22/3

שולי שלום,

התקינו לנו את חיפוי הזכוכית במטבח ואנחנו מאוד מרוצים מהאיכות, מהנראות המאוד מיוחדת אבל לא דומיננטית מדי, בדיוק כפי שרצינו וגם מיסודיותו והקפדתו של המתקין, שיצא מגדרו כדי שהכל יהיה מושלם. תודה מיוחדת לך על כך שהובלת אותנו במקצועיות בתהליך הבחירה ובבחינת האופציות. תודה לך גם על זה שהיית כל הזמן עם אצבע על הדופק, עזרת עם התיאומים והלוגיסטיקה. אנחנו מרוצים מאוד מזה שבחרנו לעשות את החיפוי עם בלורן וחלק גדול מהסיפוק הוא בהחלט בזכותך.
תודה רבה,
מריאנה והארי

 

שי וליאת אמסלם. 21/2

ניקולא ודימה, מתקיני החיפויים, תודה רבה רבה על האדיבות ועל העבודה הנקייה והיפה.

 

שם: חיים ודגנית לוי. 14/2.

ברצוני להודות למתקינים של חיפוי הקיר מזכוכית שעבדו בצורה מכובדת וטובה ולשביעות רצוננו.

יישר כח וכל הכבוד! 

 

שם: חמי ומיכל באבד. 27/1

ברצוננו להביע את הערכתנו לעבודתה המסורה והמקצועית של אסנת.
נכנסנו לחנות כשאנו מבולבלים ולא יודעים במה לבחור ואסנת ישבה אתנו בסבלנות רבה ועזרה לנו למצוא את גוון הצבע והעיצוב המושלמים בעניינו.
אין לנו מילים להודות לאסנת, בתודה והערכה רבה.

 

שם: רמי האס. 24/1

בתאריך 19.01.16 יצרתי לראשונה קשר עם שירות הלקוחות של חברתך. אשת שירות הלקוחות לימור, ענתה לי באדיבות ובמהירות והסבירה לי מה עלי לעשות על מנת שהיא תוכל לבדוק את הבעיה אשר התעוררה בזוויות ארון קלפה במטבח בדירת הורי ז"ל בחיפה. בתאריך 21.01.16 שלחתי ללימור במייל אשר היא מסרה לי את כל הפרטים והתמונות. לאחר כשעה לימור חזרה אלי ותיאמה עימי תור להחלפת הזוויות בקלפה ללא שום עלות. היום 24.01.16 בדיוק בשעה היעודה וכפי שנקבע הגיע לדירה יגאל, אדם מקסים ונעים הליכות, בעל יכולת מקצועית גבוהה מאד, אשר עשה עבודתו במומחיות, יעילות ודייקנות. ברצוני להודות ולהביע הערכה עמוקה ללימור משירות הלקוחות בחברתך וליגאל מסניף חיפה. לדאבוני שירות ברמה כזו גבוהה לא מצוי לרוב במקומותינו ובנוסף השירות המעולה ניתן ללא שום עלות כך שבאמת חברתך ראויה לכל ציון אפשרי לשבח על האופן בו אתם מעניקים שירות מעולה ומכובד.

יישר כוח ללימור וליגאל ולך אדוני על הובלת חברה מעולה שכזו בעלת ערך החרוט על דגלה הנקרא שירות לקוחות.

כל הכבוד.

 

שם: ליטל ניר. 28/12

לאחר מס' פגישות עבודה אתך הגב' אסנת וקנין - מנהלת מרכז מידע ירושלים בחב' בלורן יבוא ושיווק פרזול בע"מ, הרגשתי בצורך עז לכתוב לך מכתב תודה.
קיבלתי ממך שירות סובלני, אדיב ומקצועי. יש בך את הרצון לעזור וחדוות היצירה מורגשת בתחום עיסוקך.
לכן חשבתי שהדרך הטובה ביותר היא, פשוט, לכתוב את המילה - תודה.
כמו כן מבקשת לספר לכולם ובמיוחד לממונים עליך, על המסירות שלך עד אין קץ לעבודה.
את ראויה בעיני לכל שבח! עובדת כמותך יש להלל, לשבח ולתגמל.

יישר כוח!

 

שם: ברוריה נדב. 12/11

ברצוני לציין את הצוות הנפלא להתקנת זכוכיות, ניקולאי ודימה, שעבדו בצורה מדויקת ונקייה במאור פנים בלי שום לחץ ועם סבלנות מרובה כיאה לחברה מכובדת ורצינית כשלכם- ירבו עובדים מקצוענים כאלה בישראל. 

 

שם: זאב צור. 8/11

תודה גדולה על הטיפול המצויין לפתרון הבעייה שזכיתי לו כמעט ב"זמן אמת".

כאשר חברה המובילה בתחומה בעולם משכילה לשווק מוצריה בישראל דרך מפיץ ברמה שלכם וכאשר חברת מטבחים מעולה כמו רמאור משכילה לשבח מוצריה דרככם,
לא נותר ללקוח מרוצה כמוני אלא להרגיש אסיר תודה ולהשתדל לשבח אתכם בכל הזדמנות שרק אוכל.

בברכה,
זאב צור

 

שם: איציק ליאב. 6/11

תודה לך על השירות המעולה והעזרה בעיצוב זכוכית מודפסת. ואגב גם המתקינים היו ממש מעולים, עבדו בצורה יסודית ונקיה ודאגו שהכל יהיה כמו שצריך בצורה כל כך טובה שאפילו לא היה על מה להעיר (שזה דבר נדיר ביותר בשיפוץ).

 

שם: גיטי מנצר. 4/11

אוסנת היקרה, נציגת בלורן בירושלים .שלום רב

שמחתי מאד לקבל שרות ויחס מושלם .לאורך כל הקניה.מאת יורדת לפרטים הקטנים שהלקוח דורש ומבינה לתת לו את המוצר הטוב בשבילו. הכל ביחס מושלם, בהרגשה שאנו הקלינטים היחידים בבלורן

המשיכי הלאה
את עשר!!!!!

 

שם: מירי ואבי נתיב. 2/9

ביוני האחרון עשינו הזמנה לחיפוי קיר באמצעות סניפכם באי.די דייזין ב"ב. ברצוני לציין את טיפולה המסור של שולי וולטרס, אשר לוותה אותנו בייעוץ ובבצוע ההזמנה, זאת תוך הפגנת ידע ומקצועיות. כמו כן הפגינה אדיבות ומסירות רבה. יצרה איתנו קשר טלפוני להבהרות מדויקות טרם העבודה וגם ביום בצועה בביתנו. במהלך העבודה התעוררה בעיה כלשהי. פנינו לשולי והיא יצרה קשר מיידי עם לימור במפעלכם, אשר הייתה אמורה לפתור את הבעייה. את לימור הנ"ל הכרנו רק דרך הטלפון בלבד, אך עלי לציין גם אותה כמי שדאגה לפתור את הבעיה במיידית. הייתה מאד אדיבה ותקשורתית והיה נעים לשוחח עמה ( גם גבי תיאום עבודה בביתנו בפעם השנייה). אחרונים חביבים, ברצוני לציין את ניקולא ( או מיקולא...) ודימה אשר עבדו בביתנו. ניקולא הרשים כעובד מאד מקצועי ודייקן. לא עזב את הבית במהלך הפעמיים שעבד בו, מבלי שהיה מסופק שהכל נעשה בצורה הטובה והמדויקת ביותר. שניהם דאגו להשאיר את מקום העבודה נקי ומסודר.

על כך, יבואו כולם על הברכה

נהנינו לעבוד עם בלורן

 

שם: ישראל שלום. 24/8

ברצוני להודות לחברת בלורן על שרות מהיימן ומקצועי. לפני מספר ימים נתקלתי בתקלה בפתיחה וסגירה של דלת במטבח בביתי.
(לפני מספר שנים הרכיבו לי מטבח והנגר אז המליץ לי בחום על צירי בלורן ואמר שהם איכותיים ואמנם שמעתי להצעתו). היום הגיע אלי איש מקצוע בשם יגאל .שתיקן לי את צירי הדלת. ואפילו טרח להסביר לי על המנגנונים. ברצוני לציין את הטיפול המסור של המזכירה לימור שדאגה לכל מה שבקשתי. טיפלה בי במסירות ומקצועיות.

ושוב אני מודה לכם על השרות. תמשיכו כך.

 

שם: אבי חודד. 12/8

רציתי להודות לכם מקרב לב על שרות ברמה גבוהה יחס אישי והכי חשוב הוגנות ויושרה. המון המון תודה!
אין ספק שבעתיד תמיד אקנה Blum ותמיד גם אמליץ. כיף לדעת שיש שרות כזה בארצנו!!!
תודה מראש
אבי חודד

 

שם: מרים נגר. 5/8

הנדון: הכרת תודה למרינה קריאף, מנהלת סניף בלורן בדיזיין סנטר. ברצוני לשבח ולהודות למרינה המקסימה! אשר קיבלה אותנו בסבר פנים נפלאות, מקצועית ברמה הראויה להערכה! כאשר באים לבחור תמונה לקלפה אשר חותם את היופי של המטבח זו ממש מתנה לקבל שירות והדרכה בסבלנות וסובלנות מעובדת נפלאה זו. בהחלט מייצגת את החברה בכבוד, מציעה אביזרים, סחורה ושאר רעיונות מעולים להמשך הדרך והעיצוב במטבח ובבית בכלל. אני תמיד אומרת שאלף פרסומות, טובות ככל שיהיו, אינן משתוות לשירות האישי מול הלקוח ומרינה אכן ראויה מבחינתי לעובדת ואדם מקצועי ומדהים ביותר והעיקר יצאתי מרוצה עם טעם של עוד! דרך אגב- הגעתי דרך אביבי מטבחים.

בברכה ותודה, מרים נגר. 

 

שם: ענת ויזלמן. 29/6

שמחתי להיפגש במפגש האדריכלים 'אדריכלי-לוקאלי'. עוד יותר שמחתי ולמדתי מההרצאה של ארז. נשמח להשתתף במפגשים דומים גם בעתיד.

 

שם: רן דורון. 3/6/15 

שלום רב, ברצוני לשבח את עובדי סניף חיפה, נילי ועודד, אשר ליוו אותי באדיבות ובמקצועיות רבה לאורך הליך רכישת חיפוי זכוכית למטבח ומסדרון ובשאלות נוספות... במיוחד רציתי לשבח את מיטל שאחראית על הצד הגרפי. תחילה העברתי לה סקיצה של כיתובים שונים למטבח במהרה קיבלתי הדמיה שמראה על הבנת רצון הלקוח בצורה מירבית! לאחר מדידה נפגשתי איתה שוב ושוב ולמרות שירדתי איתה לרזולוציות מאוד מדויקות המשיכה באדיבות רבה להענות לכל בקשה ובקשה! נהניתי מההליך, מאופן השירות, נהניתי לראות שכל עובדי הסניף משקיעים ונרתמים למקום עבודתם בצורה יוצאת דופן. תודה רבה!

 

שם: גילי אוזר. 28/5/15

למרינה, מנהלת תצוגה בדיזיין סנטר. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות לך על השירות האדיב, המקצועי והסבלני שהענקת לנו. זה לא דבר מובן מאליו. פקחת את עינינו לדברים חשובים לגבי תכנון המטבח.

 

שם: קרן ובן שטיינברג. 26/5/15

היי לימור,

אנו חייבים לציין לטובה ולשבח את המתקין שהגיע אלינו אתמול, על היחס האדיבות והיעילות וכן תודות על השירות המהיר והאיכותי שקבלנו ממך ומחברתכם.
יישר כח כן ירבו חברות כמוכם!!

 

שם: משפחת פסקל. 13/5/15

לקרן גורן , שולחת לך המון תודות על עיצוב הזכוכית היפה שהצטרפה למטבחנו. מושלם! משפ' פסקל מרעות

 

שם: דני כהן. 6/5/15

נפגשנו עם בחורה מדהימה מעצבת בשם קרן. בחורה הקדישה לנו את זמנה בנועם ובמקצועיות רבה ואין מילים לפרגן לה. ראשית מבקש שתעבירי מסר זה למנהלים שלה ... ובאופן כללי על חברת בלורן על כול הטיפול הטוב והתיחסות שלכם לתלונות לקוח. אין ספק שאני ימליץ בחום למי מחברי ומכרי לעבוד מולכם. לעצם העינין  לאחר הפגישה הטובה עם קרן וקבלת מספר אופציות ממנה קבענו שנחשוב ונחזור אליה לפגישה סופית. קיבלתי את הנייד של קרן אני יצור אתה קשר ויקבע פגישה בימים הקרובים ונסגור מולה את החלטתנו. מודה לך על כול הטיפול וההתיחסות.

 

שם: עינב. 4/5/15

ברצוני לציין כי ביקרתי באולם התצוגה בסניף צ'ק פוסט חיפה בחודש אפריל וכעת לאחר ביצוע שדרוג הקל במטבח הקיים מוצאת אני לנכון לציין את שירותכם האדיב שהתקבל מהנציגות ששהו בתצוגה במס' הפעמים שקיבלתי , ענו לשאלותיי בסבלנות מופתית ,אדיבות וחייכניות ושמחו לעזור ולייעץ המלצות חמות אודות השרות שקיבלתי בחברתכם יועברו לכל מכריי. תודה רבה ויום טוב.

 

שם: יונה לינווייל. 28/4/15

שלום רב. רציתי להודות מקרב לב על השרות האדיב, המהיר והמקצועי שנתתם לי היום בתקלה של שנאי תקול למגירות בפתיחה חשמלית. בהזדמנות זו ברצוני לציין את ההנאה שיש לי מהמגירות במטבח. מעריכה מאד את המענה המהיר הן משרות הלקוחות והן מהטכנאי. בברכה יונה לינוויל.

 

שם: אמנון מישר. 22/4/15

לארז,
משתף אותך באחת התגובות של הסטודנטים שלי בקורס עיצוב פנים באורט להרצאה במרכז בלורן תלפיות-ירושלים.

שלום אמנון
מבקשת להודות לך על המפגש שארגנת  אתמול . מבחינתי מאוד נהניתי והרגשתי שהיה משמעותי עבורי .הלואי שתהיינה לנו עוד הזדמנויות כאלה .
שוב תודה וחג שמח
ניצנה רזניק


בברכה, להמשך שיתוף פעולה!

 

שם: זמירה ובני חדד. 29/3/15

הננו בני וזמירה חדד מבאר שבע, מבקשים להודות מעומק הלב לך וצוות שלך על השירות שהענקתם לנו. לפני חודשים ארוכים רכשנו מטבח ממטבחי זיו ודרכם הזמנו חיפוי זכוכית למטבח שלנו. את הדוגמה לחיפוי הזכוכית יצרנו בעצמינו וביקשנו שתכינו לנו דוגמה על מנת  שנגיע להחלטה באשר לבחירתנו. אתה כמובן, נענתה לבקשה ושלחת במיוחד לבאר שבע דוגמה של הזכוכית הנבחרת. דוגמה זו לא מצאה חן בעניינו וכאן החל מסע ארוך מאוד של בחירת החיפוי.  לאורך ימים ארוכים ליווית אותנו בבחירה. העמדת לרשותנו 2 מעצבות שונות לאחר שעם הראשונה לא הגענו למשהו שמוצא חן בעניינו. גם כאשר חשבנו על ביטול הרעיון לא הנחת ולא וויתרת  עד אשר היינו מרוצים. ואכן, אחרי חיפוי הזכוכית אנו שבעי רצון מאוד מהתוצאה והרבה נזקף לזכותך ולמעצבות שלך.

לאורך כל הדרך גילית סבלנות, סובלנות, זמינות ואמפטיה לכל דבר שהעלינו. יישר כוח על העבודה המופלאה שאתה עושה. ומיותר לציין שאציע לכל המעוניין לשמוע להגיע אליכם לחיפוי זכוכית.

 

שם: יוחאי ומיכל סעדי. 26/2/15

לארז היקר שלום וברכה. לפני שהגעתי להדרכה הייתי מאוד מבולבלת ולא ידעתי כיצד לתכנן את המטבח. בזכות ההדרכה שהשתתפתי בה קיבלתי כלים מועילים לתכנון נכון בבניית מטבח יעיל, נוח, חדשני ומודרני. ההדרכה הייתה מצוינת, הסבלנות שלך, כושר ההסברה, הפתרונות והרעיונות לניצול מקסימלי של שטחים במטבח. נתת נקודות למחשבה כיצד לבנות נכון את המטבח ואני ממליצה בחום לכל אחת שעושה מטבח לעבור את ההדרכה כדי שבסוף לאחר ההשקעה הרבה תהיה הצלחה ושביעות רצון. תודה רבה וישר כוח.

 

שם: שולי גרינשטיין. 5/2/15

שוחחתי עם אדי, יועץ טכני שיווקי בכיר לאדריכלים ומנהל מחלקה טכנית ושרות לקוחות, ואני חייבת לציין שמעבר להיותו בחור נחמד, מדובר באיש מקצוע מעולה שנתן לי תשובות מקיפות על כל שאלה קטנה ששאלתי. רציתי להגיד תודה רבה והמשך את העבודה הנפלאה והשירות הנהדר!

 

שם: אהובה ובצלאל פורת. 27/11/14

התרשמות אישית ממפגש מרתק: ההיכרות הראשונה עם בלורן נוצרה בעת ביקור בתערוכת עיצוב הבית בגני התערוכה. לא הצלחנו להתרכז בהרצאה שניתנה במקום ושמחנו לשמוע שקיימת אפשרות למפגש באולם התצוגה בראשון לציון. מסרנו פרטים והכל זרם באופן ראוי לציון. קיבלנו זימון באמצעות הטלפון תוך שניתנת לנו האפשרות למספר תאריכים שיתאימו לנו תוך שגם דאגו לתזכר אותנו לפני מועד המפגש. קבלת הפנים היתה חמה ולבבית, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים כמו ערכה אישית לכל משתתף עם חומר מקצועי, כיבוד קל ומפנק וחשוב לא פחות, זימון כמות קטנה של אנשים בכל מפגש מה שאפשר הקשבה מלאה לחומר שהועבר ומתן התייחסות אישית לכל משתתף. הההרצאה הייתה מרתקת, וכאן מגיעה מילה חמה מאוד לארז שהעביר אותה באופן מקצועי תוך שהוא מדבר "בגובה העיניים" לקהל שאינו מקצועי. לצערנו, נאלצנו לעזוב לפני תום המפגש אך לא ויתרנו והגענו למפגש נוסף כדי להשלים את מה שהחסרנו. בדיעבד ניתן לומר כי את הידע שרכשנו ממפגשים אלה, לא היינו מקבלים בשום דרך אחרת ומדובר בנתונים מאוד חשובים בעת הוצאה של עשרות אלפי ש"ח ברכישת מטבח. מבחינתי, העובדה שכל הנוכחים השתתפו באופן פעיל בהרצאה ואף אחד לא הסתכל בשעון בציפיה לסופה, אומרת הכל. אגב, ידע זה ניתן יהיה לניצול ושימוש גם אם נחליט שלא לבחור במוצרי בלורן ועל כך מגיעה להם תודה כפולה. יחד עם זאת, אין ספק שעם התחלה כזאת, קשה יהיה לקבל החלטה לרכוש מוצרים מספק אחר. תודה רבה.

 

שם: יעקב טל. 12/6/14

שלום רונן, כפי שידוע לך מהמפגש בינינו, ברשותי מטבח וחדרי אמבטיה שכל הפרזול שלהם מתוצרת Blum. לאחרונה התקלקל אחד הצירים בארון האמבטיה שהותקן לפני כ-20 שנה. פניתי אליכם והומלץ לי להגיע אל מרכז השירות בבני ברק יחד עם הציר. לאחר שהציר נבדק אמרו כי יחזרו אלי תוך כמה ימים ואכן כעבור 24 שעות הודיעו לי שאני יכול לקבל צירים חילופיים. הצירים הורכבו ודלת הארון חזרה למצבה הקודם, שאלתי על עלותם אך הודיעו לי שזה חלק מהאחריות והשירות. ברצוני להביע את תודתי על השירות המעולה והלא צפוי, 20 שנה אחריות זה הרבה מאוד זמן. תמיד הייתי מרוצה מהמוצרים מתוצרת Blum והשירות של בלורן היה מפתיע באיכותו. שוב תודה על העזרה המהירה.

תוכן ההודעה:
  • הבעת הערכה ותודה
    • שירות מעל ומעבר
      • הרצאה ללומדים עיצוב פנים
        חזרה למסך הקודם