call נגישות 3D מערכת הדמיות שיתוף
תמונת בלורן תמונת בלורן תמונת בלורן תמונת בלורן תמונת בלורן
close

צרו איתי קשר



צרו איתי קשר

כיצד לבחור נגר מקצועי לבניית מטבח

בחירת נגר/יצרן היא אולי ההחלטה החשובה ביותר לפני כל שיפוץ. הדרך שלנו לבחור נגר בדרך כלל היא לפי המלצות של חברים ובני משפחה כאשר מעל הכל חשוב לנו לבחור נגר מקצועי ובעיקר אמין, כזה שלא יעבוד עלינו. איך עושים את זה? ומדוע זה חשוב? בכתבה הבאה 

 

בחירת נגר אמין ומקצועי היא אחת מנקודות המפתח למטבח נוח ויעיל

 

אחד השלבים הראשונים בתחילת תהליך השיפוץ בבית, הוא בחירת נגר לצורך ביצוע העבודה. כפי שאתם בוודאי יודעים, נגרים ישנם בשפע ולכל אחד הסמכה ומומחיות אחרת. לכן הבחירה בנגר אמין ומקצועי הינה חשובה והכרחית, ולו רק כדי להבטיח שתזכו למוצר איכותי, עמיד ולכתובת אליה תוכלו לפנות בכל בעיה או תקלה עמה אתם מתמודדים. איך תוכלו לבחור נגר מוסמך? וכיצד תוכלו לדעת לאילו עבודות הוסמך? מסתבר שבעזרת חברת בלורן, תוכלו לעשות זאת די בקלות.

 

אינכם לבד: בלורן מסייעת לכם לבחור חכם
כאשר בוחרים ביצרנים/נגרים יש לשים דגש על חומרי הגלם בהם נעשה שימוש ובראשם מוצרי הפרזול. בשנים האחרונות ענף הפרזול הולך ומתפתח ועמו עולה הצורך בידע עדכני על מנת ליישם את כל החידושים והפיתוחים במוצרים השונים ולמצות את יכולתם. כאן חברת בלורן נכנסת לתמונה תוך השקעת משאבים בימי עיון, בליווי טכני, בשרות של סוכנים ובהכשרת היצרנים והנגרים לשימוש במוצרי החברה, לרבות במוצרי האיכות של חברת Blum העולמית. ליצרנים אשר מקבלים תעודת הסמכה יש את כל המידע והכלים הנדרשים על מנת לסייע לכם לבחור במוצרי הפרזול המתאימים וליהנות ממוצר עמיד, מעוצב ואיכותי. כמו כן תעודות ההסמכה של החברה משמשות כהתחייבות למתן אחריות ושירות לנגרים השונים, כך שאינכם לבד, תמיד תוכלו לקבל מענה זמין ומקצועי ולהרגיש שיש לכם גב.

 

בלורן משקיעה משאבים בימי עיון, בליווי טכני, בשרות של סוכנים ובהכשרת היצרנים והנגרים לשימוש במוצרי החברה


4 כללי ברזל בבחירת נגר מוסמך:
 

להיות אחראיים וליהנות מאחריות –
הפחד בבחירת איש מקצוע כמו נגר כמעט מובן מאליו, במיוחד אם אין לנו המלצות ממכרים וחברים. לכן מומלץ לבחור בנגר ולו תעודת הסמכה מבלורן, שהנה היבואנית הרשמית של חברת Blum. כך אתם יכולים להיות שקטים ורגועים, לדעת שמאחורי הנגר עומדת חברה שלמה ולה מוניטין אשר מספקת אחריות על מוצריה ותיתן לכם מענה במקרה של תקלה או בעיה.

 

לדרוש מקצועיות –
חברת בלורן מכשירה את היצרנים שלה בדרכים רבות ומגוונות כך שנגר אשר עבר הסמכה מכיר את המוצרים עמם עובד באופן שוטף, יודע כיצד ליישם אותם באופן שימצה את יכולותיהם ומכיר את כל התקנים הנדרשים. בתום ההסמכה הנגר מקבל תעודת הסמכה אותה כדאי ורצוי לבקש לראות וכך להימנע מבעיות ותקלות בעת התקנת המוצר.

 

בחרו בנגר שיודע כיצד ליישם את המוצרים באופן שימצה את יכולותיהם ומכיר את כל התקנים הנדרשים


לא לוותר על הנוחות –
אינכם צריכים להתפשר על הנוחות שלכם. לעיתים תקבלו המלצות על נגר אשר רחוק ממקום המגורים שלכם או כזה שתחום התמחותו אינו נותן את המענה המושלם לצרכים שלכם. הטבלה שבאתר בלורן הופכת את שירותיהם של הנגרים המורשים להרבה יותר נגישים ובעזרת הפרטים המופיעים בה תוכלו לבחור נגר בקלות וביעילות ואף לסנן בעלי מקצוע בהתאם לפרמטרים כמו מקום מגורים ועוד.

 

לא להתפתות ליצרנים לא מורשים –
כצרכנים לא פעם אנו נחפש דילים משתלמים, אולם לפעמים החיסכון יעלה לנו ביוקר, כמו למשל בעת התעסקות עם יצרנים לא מורשים. ישנם יצרנים אשר מתקינים את מוצרי החברה ללא הסמכה או שמשתמשים במוצרים ביבוא מקביל. מיותר לציין כי נגרים ללא ההסמכה הנחוצה יכולים להוביל ליותר נזק מתועלת ואתם תהיו אלו שישלמו את המחיר ואף לא תיהנו מהאחריות שחברת בלורן מספקת. לכן ישנם דברים שכדאי לבדוק מבעוד מועד על מנת להימנע מאכזבה ומעוגמת נפש בעתיד.

 

תעודת הסמכה מחברת בלורן

זכרו לבקש. דוגמה לתעודת הסמכה הניתנת לנגר שעבר הכשרה על המוצר. במקרה זה - על מגירת לגראבוקס

 

לסיכום, גם אם אתם מעוניינים לבחור במוצרים של חברה איכותית כמו Blum, עליכם לוודא שמתקין אותם יצרן/נגר מורשה אשר עבר הסמכה מטעם חברת בלורן ועל כן יכול לבצע התקנה באופן מקצועי תוך שמספק לכם מוצר איכותי.


לטבלת הנגרים המוסמכים של בלורן לחצו כאן >> 

לבלוג המלא >

כתבות נוספות